Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Χατζηαλέξης: «Αδικήσαμε τους εαυτούς μας»

Τον απολογισμό της χρονιάς πραγματοποίησε ο προπονητής του Εθνικού Μαργαρίτης Χατζηαλέξης μιλώντας στο επίσημο κανάλι του συλλόγου (ΕθνικόςTv) . Ο έμπειρος κόουτς μίλησε για το δύσκολο ξεκίνημα , τα μπαράζ ,την κριτική, ενώ μίλησε με τα  καλύτερα λόγια  για τον διοικητικό ηγέτη του συλλόγου, Αλέξη Αγγελόπουλο.





Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Σίγουρα όταν ήρθα στον Εθνικό και μου έκανε την πρόταση να έρθω στην ομάδα ο Πρόεδρος είναι δεδομένο ότι το όνομα του συλλόγου- έστω και  στο τοπικό- σε εξιτάρει, όπως βέβαια και το όνομα Αγγελόπουλος. Η ιστορία είναι ότι βρήκα μία ομάδα με μόλις  τρία δελτία και ο Πρόεδρος μου ζήτησε να φτιάξουμε από την αρχή μία ομάδα που θα έχει υγεία στα αποδυτήρια και γενικά.. Πιστεύω ότι το καταφέραμε και γίναμε οικογένεια .Η διοικητική ηρεμία ήταν σημαντική αρωγός για να τα κάνουμε αυτά πολύ  γρήγορα..  Και μετά παιχνίδι με παιχνίδι ζητήσαμε το κάτι παραπάνω.
 Με όλα αυτά τα δεδομένα λοιπόν όταν ξεκινάς και βγαίνεις επικεφαλής  τελειώνοντας πρώτος και αήττητος, σίγουρα είναι προσπάθεια πολύ μεγάλη από όλους παίκτες –τεχνική ηγεσία και βέβαια διοίκηση . Από κει και πέρα πήγαμε στον τελικό που κανείς δεν το περίμενε ,χάσαμε όπως χάσαμε, ενώ στα μπαράζ αν και είχαμε καλύτερη ομάδα αδικήσαμε τους εαυτούς μας. Δεν θέλω  να δικαιολογηθώ, δεν είναι του χαρακτήρα μου και ότι κάνω ,το πράττω με την  ψυχή  και  την καρδιά μου και ειδικά στον Εθνικό που είναι η ομάδα της οικογένειας μου. Η ευθύνη είναι δικιά μου, οι παίκτες είναι επιλογές δικές μου και για αυτούς είμαι υπεύθυνος εγώ..
 Θα ήθελα να ευχαριστήσω  κάποιους ανθρώπους που βοήθησαν αυτή την προσπάθεια ,όπως  ο Αντώνης ο Γρηγοριάδης, ο Τάσος Κολοκυθάς, ο Νικος Hλιαδάκης, ο Τάκης Γκότσης, ο Γιάννης Αποστολίδης και την Γιάννα Αγγελοπούλου, την αδερφή του Προέδρου.
Από την αρχή της  σεζόν ο Πρόεδρος μου έδωσε  τα κλειδιά των αποδυτηρίων και μου είπε «δούλεψε όπως ξέρεις» και η στεναχώρια μου είναι ότι δεν τον δικαίωσα  στο στόχο της ανόδου ,αλλά στο κομμάτι της υγείας της ομάδας στο κομμάτι των αποδυτηρίων με καλούς παίκτες..»



Για την κριτική: Η κριτική είναι δεδομένη.. Ξέρω ότι ο κόσμος είναι δύσκολος ,έχω μεγαλώσει στην ομάδα. Όταν η κριτική είναι καλοπροαίρετη είναι δεκτή .Όταν έρχεται όμως ένα άνθρωπος στο γήπεδο δύο φορές το χρόνο  μόνο και εν συνεχεία κριτικάρει αυτό με ενοχλεί. Αυτός που μπορεί να με κρίνει είναι μόνο ο  Πρόεδρος.


Για το τι του μένει από την  χρονιά: Εγώ σαν άνθρωπος κοιτάζω πάντα τις σχέσεις. Όλα αυτά τα χρόνια που κάνω τον προπονητή ήθελα πάντα να έχω καλές σχέσεις. Ο Εθνικός ήταν  στοίχημα για μένα  και μου μένει μία πικρία  που δεν πετύχαμε την άνοδο .Πιστεύω ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου.


Για τα μπαράζ: Τα μπαράζ κρίθηκαν στο ματς με τη Δόξα στο Βύρωνα .Το παιχνίδι ήταν  δικό μας και αν  κάναμε γκολ τις δύο ευκαιρίες που είχαμε  τα πράγματα  θα ήταν διαφορετικά .Το 4-0 του δεύτερου γύρου έδειξε πολλά. Δεν θέλω να μειώσω τη Δόξα αλλά αυτή είναι η άποψη μου.



Για το μήνυμα προς τον κόσμο: Τον Αγγελόπουλο και τα μάτια τους! Αν φύγει ο Αγγελόπουλος θα χαθεί και η ομάδα.. Τον έζησα ένα χρόνο και βλέπω την προσπάθεια  που έκανε  και το πάθος για την ομάδα και ο κόσμος θα πρέπει να τον έχει σαν κόρη οφθαλμού και είμαι σίγουρος  ότι θα κάνει τα καλύτερα για την ομάδα. 

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment