Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Oι δηλώσεις των νέων αποκτημάτων


Τρεις από τις τελευταίες μεταγραφές του Εθνικού μας, ο λόγος για τους Βλάχο,Αλεξανδρόπουλο και Μιρτσέα ,μίλησαν στο επίσημο σάιτ της ομάδας μας κάνοντας τις πρώτες τους δηλώσεις




Γιώργος Βλάχος:

Eίμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε μία ιστορική ομάδα. Ηρθα για να βοηθήσω όσο μπορώ και αν με χρειαστεί ο προπονητής την Κυριακή θα αγωνιστώ και θα δώσω το 100%

Για το κίνητρο του: Το κίνητρο μου ήταν ότι ο Εθνικός έχει ομάδα με μεγάλη ιστορία με κόσμο και είναι απο τις λίγες ομάδες στο όμιλο που ξεχωρίζουν..

Για τη θέση του: Αγωνίζομαι και στις τρεις θέσεις της επίθεσης, και θα έλεγα ότι είμαι μαχητής και θα το αποιδεικνύω κάθε μέρα μέσα στο γήπεδο




Φίλιππος Αλεξανδρόπουλος:

Για το κίνητρο του και τα πρώτα του συναισθήματα: 'Να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και όλους όσους με επέλεξαν. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και για τον λόγο που έπελεξα τον Εθνικό δεν χρειάζεται να πει κανεις πολλά .Μόνο το όνομα και η ιστορία της ομάδας αρκεί.”


Για τους στόχους του: Θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Ο στόχος είναι να διακριθώ μαζί με την ομάδα η οποία κοιτά πάντα ψηλά και μαζί να πετύχουμε τους στόχους μας..






Μιρτσέα

Για την επιλογή του: Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Εθνικό που είναι μία μεγάλη ομάδα η οποία έχει ιστορία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή για την επιλογή και απο κει και πέρα όλα θα τα δούμε στο γήπεδο..


Για τη θέση που αγωνίζεται: Αγωνίζομαι στη μεσαία γραμμή και δουλειά μου είναι να δίνω ασίστ και να σκοράρω όταν μου δίνεται η ευκαιρία..

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment