Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Δηλώσεις Γεωργούλη(Video)

Απόλυτη εμπιστοσύνη στους παίκτες του έχει ο Θύμιος Γεωργούλης μιλώντας στην εκπομπή «Eθνικός Inside» του Εθνικός Tv. Ο  έμπειρος κόουτς έμπλεξε το  εγκώμιο των παικτών του και των συνεργατών του, ενώ αναφέρθηκε στα «κλειδιά» της επιτυχίας  στο ματς της Κυριακής. Δείτε το βίντεο πατώντας εδώ.


 Για το παιχνίδι με την Τριγλία και το ματς με τον Ατρόμητο
Καταρχήν θα ήθελα να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Εχουν κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια και αυτοί  είναι οι πρωταγωνιστές. Παράλληλα, θα ήθελα ευχαριστήσω και τους συνεργάτες μου για την καλή δουλειά που έχουν κάνει. Το παιχνίδι με τον Ατρόμητο τελείωσε με το  σφύριγμα του διαιτητή. Σχεδόν αμέσως, ήρθε  στο μυαλό μας το παιχνίδι με την Τριγλία ,μια ομάδα που έχει καλή ψυχολογία, είναι αήττητη  και έχει κάνει νίκες ,όπως πχ με τον Ηλυσιακό  αλλά και την ισοπαλία κόντρα στον Φωστήρα εκτός έδρας. Είναι μία ομάδα ποιοτική  με παίκτες που ξέρουν την κατηγορία .Δεν θέλω να αναφέρω ξεχωριστά παίκτες γιατί όλοι τους είναι καλοί  και από εμάς θα χρειαστεί πολύ μεγάλη προσπάθεια για να πάρουμε καλό αποτέλεσμα .Ευελπιστώ ότι οι παίκτες μου έχουν καταλάβει τη σημασία του αγώνα  και θα είναι εκεί ,όπως πρέπει στο γήπεδο.
Για το πώς περιμένει τον αντίπαλο:
Η Τριγλία έχει παίκτες που μπορούν να κάνουν  τη διαφορά, έχουμε «διαβάσει» τον αντίπαλο, θα μιλήσουμε με τους παίκτες,πιστεύω όμως στην δική μου ομάδα  και τους παίκτες μου

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment