Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Ο Ηλιόπουλος στο Ethnikos TV

Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την επιστροφή του στον Εθνικό μίλησε στην κάμερα του Εθνικός TV για την επιστροφή του, την ομάδα και την κατάσταση του.


Αναλυτικά:

Παναγιώτη καλωσόρισες.
«Καλώς σας βρήκα! Νιώθω σαν να γύρισα στο σπίτι μου. Το λέω και το ξαναλέω ότι ο Εθνικός είναι η ομάδα μου και μόνο στον Εθνικό θα καταφέρω να δώσω αυτό που θέλω από τον εαυτό μου και να χαρώ την μπάλα.»

Φαίνεσαι «φτιαγμένος» με την ομάδα. Πως θα το δείξεις αυτό μέσα στο γήπεδο;
«Θα δώσω και την ψυχή μου σε κάθε λεπτό συμμετοχής που θα παίρνω γιατί αγάπησα αυτήν την ομάδα από το πέρασμα μου, έκανα πολλούς φίλους, ένιωσα και εγώ ότι υπάρχω στον ποδοσφαιρικό χάρτη σε αυτή την ομάδα, μου άρεσε πολύ ο κόσμος που φώναζε το όνομα μου. Όλα αυτά με κάνουν να νιώθω καλά και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό.»

Ένας Εθνικός που είναι σε πιο πάνω κατηγορία από αυτήν που τον άφησες. Πόσο έτοιμος είσαι για να προσφέρεις;
«Βεβαίως. Πιστεύω ότι είμαι πολύ έτοιμος. Πέρασα από έναν καλό όμιλο της Γ’ Εθνικής πέρυσι. Κάναμε πρωταθλητισμό με την Αναγέννηση Άρτας στον πρώτο γύρο. Μετά λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων αναγκάστηκα να πάω στα Γιάννενα, εκεί έπαιξα στην ομάδα του Βελισαρίου, πολύ καλή ομάδα, πήραμε το πρωτάθλημα, πήγαμε στα μπαράζ, δυστυχώς ατυχήσαμε για ένα γκολ δεν ανεβήκαμε αλλά έπαιξα κανονικά, είχα γεμάτη χρονιά και πιστεύω ότι είμαι σε καλό επίπεδο.»

Τον Εθνικό πως τον βλέπεις;

«Τον Εθνικό τον βλέπω πολύ καλό. Νεανική ομάδα παρόλα αυτά δεν υπολείπεται ούτε σε ποιότητα ούτε σε εμπειρία. Έχουμε παιδιά που έχουν παίξει σε παραπάνω κατηγορίες. Έχουμε τον Στρατάκης, τον Σουλελέ, τον Σούφλα, τον Βουτσινά, τον  Μαρτίνο κι άλλα παιδιά δεν θέλω να αδικήσω κανέναν. Πιστεύω ότι μέσα από γερή προπόνηση και ένα καλό στήσιμο τακτικά η ομάδα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα, θα κάνει πρωταθλητισμό για έτσι πρέπει όπως είναι το πρωτάθλημα. Εύχομαι να κάνει μια καλή πορεία, να είμαστε υγιείς και δυνατοί και όλα θα πάνε καλά.» 

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment