Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Η πρώτη συνέντευξη του Στρατάκη στο Ethnikos TV

Ο Άκης Στρατάκης μίλησε στην κάμερα του Ethnikos TV για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του ομάδα αναλύοντας τους λόγους που τον έκαναν να γυρίσει, τις πρώτες του εντυπώσεις και τι να περιμένει ο κόσμος από αυτόν και την ομάδα.


Οι πρώτες του εντυπώσεις μετά την επιστροφή:
Οι σκέψεις μου και οι εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, εννοείται, γυρνώ σε ένα γνώριμο περιβάλλον, βλέπω ότι η ομάδα απαρτίζεται από πολλά νέα παίδια και θέλω με την άφιξη μου να βοηθήσω την ομάδα, να βοηθηθώ και εγώ με τις όποιες εμπειρίες έχω αποκομίσει και εγώ όλα αυτά τα χρόνια.

Τι ήταν αυτό που τον έκανε να δεχτεί την πρόταση να επιστρέψει; Νιώθει ότι χρωστάει κάτι στην ομάδα;
Δεν μπορώ να πω ότι είναι θέμα χρέους, κάποια πράγματα απλά συμβαίνουν. Αυθόρμητα. Το ποδόσφαιρο καλώς ή κακώς είναι κομμάτι της ζωής, περικλίεται από πάρα πολλά συναισθήματα, εγώ επειδή λειτουργώ με το συναίσθημα γενικότερα στην ζωή μου δεν είχα να σκεφτώ πολλά πράγματα. Ήταν αυτό που ήθελα, αυτό που μου έλεγε η καρδιά μου και απλά το έπραξα.

Τι να περιμένει ο κόσμος του Εθνικού από τον Στρατάκη στην τρίτη του θητεία;
Δεν θέλω να μιλήσω προσωπικά στο συγκεκριμένο. Να περιμένει να δει όλα τα παιδιά να τιμούν και να σέβονται αυτό που γράφει από πίσω η φανέλα μας.

Είναι βαριά η φανέλα, έτσι;

Είναι αρκετά βαριά και ευτυχώς που υπάρχουν τέτοιες ομάδες σαν τον Εθνικό και αντιστέκονται σε όλο αυτό το σύστημα που επικρατεί. 

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment