Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Δηλώσεις από την πρώτη προπόνηση

Τις πρώτες τους δηλώσεις στην κάμερα του Ethnikos TV έκαναν οι Αλημπάς, Σουλελές, Στασινός, Αργυρίου, Μαρτίνος.


Αναλυτικά όσα είπαν:




Γιασίν Αλημπάς

Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ήσουν στην ομάδα;
«Περίπου 5 χρόνια.»

Πως αισθάνεσαι;
«Όμορφα που γυρνάω πίσω, στα γνώριμα. Ευχόμαι να έχουμε μια πολύ καλή χρονιά, υγεία να έχουν όλα τα παιδιά, να δουλέψουμε, όλοι γρήγορα να γίνουμε μια οικογένεια με απόλυτη πίστη στους προπονητές μας, στον γυμναστή μας, η διοίκηση πιστεύω όποτε χρειαστεί θα είναι κοντά μας δεν έχουμε την παραμικρή αμφιβολία. Νομίζω θα φτιάξουμε μια αξιοπρεπεπή ομάδα όπως αρμόζει στον Εθνικό.»


Φώτης Σουλελές

Ποια είναι τα πρώτα σου συναισθήματα;
«Καταρχήν καλησπέρα, είμαι χαρούμενος που ξεκινήσαμε. Περιμένω με ανυπομονησία να ξεκινήσει η προπόνηση γιατί για εμάς τους ποδοσφαιριστές γι’ αυτό ζούμε, αυτό περιμένουμε. Βλέπω ένα πολύ οικογενειακό κλίμα εδώ, μια πολύ οργανωμένη ομάδα, που δουλεύει επαγγελματικά. Εύχομαι καλή αρχή, με υγεία σε όλα τα παιδιά και να είμαστε δυνατοί να πάμε τον Εθνικό ψηλά.

Ξέρω ότι έρχομαι σε μια ομάδα με υψηλούς στόχους, με κόσμο, με ιστορία οπότε θα έχω λίγο άγχος για να μπορέσω να βγάλω μέσα στο γήπεδο τον καλύτερο μου εαυτό και να δείξω την εμπιστοσύνη που έδειξε ο πρόεδρος στο πρόσωπο μου, να ανταποδώσω μέσα στο γήπεδο.»

Τάσος Στασινός

«Χαίρομαι που ανήκω στην οικογένεια του Εθνικού, εγώ από μεριάς μου θα κάνω τα πάντα ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Χαίρομαι που θα συνεργαστώ με τα καινούργια παιδιά.»

Πως ήταν η πρώτη επαφή με τον προπονητή και τους συμπαίκτες;
«Όλα είναι πολύ θετικά, εύχομαι και στο μέλλον να συνεχιστεί όσο καλύτερα γίνεται.»

Μάριος Αργυρίου

Τα πρώτα συναισθήματα:
«Ο Εθνικός είναι Εθνικός και όλοι το ξέρουμε. Μεγάλη μου τιμή που με επέλεξε και ο προπονητής και ο πρόεδρος να μπω στην οικογένεια του Εθνικού. Βρεθήκαμε και πέρσι αντίπαλοι. Στο γήπεδο μέσα δουλειά, προπόνηση και τίποτα άλλο.»

Τι θυμάται από τα περσινά παιχνίδια;
«Ο Εθνικός, δύναμη, ομάδα, πάθος, φανέλα όλα αυτά βγάζουν κάτι διαφορετικό στο γήπεδο».

Φέρνει ένα επιπλέον βάρος η φανέλα;
«Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω για τον Εθνικό, εγώ είμαι μικρός, το έχετε προλάβει σε άλλες εποχές. Θεωρώ ότι δεν είναι για την κατηγορία που παίζει η ομάδα, Γ’ Εθνική. Είναι η φανέλα και η ιστορία που κουβαλάει. Και τοπικό να είναι και Α’ Εθνική είναι η φανέλα.»

Τι περιμένει για την νέα σεζόν;
«Περιμένω σαφώς καλύτερη χρονιά από πέρσι αλλά δεν θέλω να λέω και πολλά λόγια. Προπόνηση, δουλειά και όλα στο γήπεδο. Βλέπω τα παιδιά και τους ξέρω του περισσότερους και σαν αντιπάλους και σαν συμπαίκτες. Καλοί παίκτες, πιστεύω και εγώ θα τους βοηθήσω και αυτοί θα με βοηθήσουν να υλοποιήσουμε όλοι τους στόχους μας.

Δημήτρης Μαρτίνος

Ποιος ήταν ο λόγος που ήρθε στον Εθνικό;
«Είχα κι άλλες προτάσεις από την Αθήνα ιδιαίτερα, διάλεξα όμως τον Εθνικό γιατί με προσέγγισε ωραία ο πρόεδρος και ο κόουτς και πιστεύω ότι ήταν η καλύτερη επιλογή, γιατί ήθελα να μείνω και στην Αθήνα και για να βοηθηθώ μέσα από την ομάδα και να βοηθήσω την ομάδα».

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;
«Πολύ δυνατός, θα τα δίνω όλα κάθε Κυριακή, θα το δουν και θα το καταλάβουν. Αυτά είναι τα δυνατά μου χαρακτηριστικά.»

Οι πρώτες του εντυπώσεις με την ομάδα:

«Μια χαρά, όλα καλά. Καλή αρχή να έχουμε όλοι, υγεία πάνω από όλα. Μακάρι να πάνε όλα καλά.»

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment