Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Αλημπάς: "Επέστρεψα στην οικογένεια μου"

Ο Γιασίν Αλημπάς παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη από την  επιστροφή του στον Εθνικό μετά από σχεδόν πέντε χρόνια στο επίσημο ιστότοπο του συλλόγου.


Γιασίν καλώςόρισες στην οικογένεια της ομάδας μας ..Τα πρώτα σου συναισθήματα;

Καταρχήν είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στον Εθνικό και δεν θα ήταν υπερβολή να σας πω ότι νιώθω σαν να βρίσκομαι στην οικογένεια μου. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα.Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο κ Αγγελόπουλο που μου έδωσε την  ευκαιρία να βρεθώ εκ νέου στο σύλλογο.

Τι θυμάσαι από το πρώτο πέρασμα σου;
Eχω ευχάριστες μνήμες από την ομάδα στην τριετία που βρέθηκα. Ημουν αρκετά πιο μικρός βέβαια  και προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Δέθηκα με τον Εθνικό και πάντα τον  είχα στο μυαλό μου.Ο Εθνικός είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα με τεράστια ιστορία και κανείς δεν πρέπει να το ξεχνάει. Θυμάμαι το γκολ που  πέτυχα σχεδόν από τη σέντρα σε ένα ματς με τον Εθνικό Αστέρα την πρώτη μου χρονιά που το θεωρώ από τα καλύτερα που έχω βάλει στην καριέρα μου.

Τι περιμένεις από τη νέα χρονιά;

Περιμένω να δημιουργήσουμε με σκληρή δουλειά μία ανταγωνιστική  ομάδα που θα δίνει τα πάντα στο γήπεδο. Τα μεγάλα λόγια δεν μου αρέσουν και όλα θα πρέπει να φαίνονται στο γήπεδο. Εκεί καθρεφτίζεται η  δουλειά..

Πως νιώθεις τον εαυτό σου;

Πλέον είμαι 30 χρονών,και θεωρώ ότι είμαι πιο  ώριμος από ποτέ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Νιώθω πολύ όμορφα και ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία.



About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment