Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Δηλώσεις Γεωργούλη-Γκορόγια για Ηλυσιακό (βίντεο)

Οι δηλώσεις του προπονητή μας κ Θύμιου Γεωργούλη και του ποδοσφαιριστή μας Λεωνίδα Γκορόγια εν όψει της αναμέτρησης με τον Ηλυσιακό. 

Δείτε τις δηλώσεις τους στο Εθνικός TV πατώντας εδώ.

Θύμιος Γεωργούλης
Πως περιμένει το παιχνίδι με τον Ηλυσιακό:
«Θεωρώ ότι ο Ηλυσιακός είναι μία ομάδα η οποία στις λεπτομέρειες έχεις χάσει πολλά παιχνίδια από ό,τι έχω δει και έχω διαβάσει. Είναι μια ομάδα που μέχρι πρότινος ήταν πιο πάνω στην βαθμολογία, νομίζω ότι είναι μία από τις τελευταίες της ευκαιρίες για να ορθοποδήσει. Θα έρθει υποψιασμένη, έτοιμη για μάχη, για πόλεμο για να πάρει ότι έχει χάσει στα προηγούμενα παιχνίδια. Με αυτήν την έννοια εμείς θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε, να ματώσουμε, να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις. Οι παίχτες μου έχουν πολύ καλή απόδοση τα τελευταία παιχνίδια. Θα πρέπει να συνεχίσουν αυτήν την καλή απόδοση, να την καλυτερέψουν ακόμα γιατί ο κόσμος του Εθνικού έχει απαιτήσεις και δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε σε καμία περίπτωση.»

Με τον τελικό του Κυπέλλου να είναι μπροστά μας, φοβάται για την ύπαρξη άγχους στην ομάδα;
«Όταν έχεις στόχους και πιστεύω οι παίκτες μου έχουν γιατι είναι πιο μικροί και θέλουν να φτάσουν ψηλά, δεν μπορούμε να μιλάμε για άγχος. Το ποδόσφαιρο είναι μια σκληρή πραγματικότητα. Κερδίζεις-χάνεις σκέφτεσαι το επόμενο παιχνίδι δεν μπορείς να χαρείς. Αν μείνεις στο προηγούμενο θα χάσεις το επόμενο. Με αυτή την έννοια θα πρέπει οι παίχτες μου να είναι μάχιμοι κάθε Κυριακή, κάθε μέρα διότι αγωνίζονται στον Εθνικό.»

Για τις απουσίες και τους ‘’αναπληρωματικούς’’:
«Όλοι έχουν  δουλέψει καλά. Κανένας δεν έχει μείνει αδιάφορος, κανένας δεν έχει θέματα με την προπόνηση. Πιστεύω ότι αυτό που κάνουμε στην προπόνηση θα κάνουμε και στο παιχνίδι. Θεωρώ ότι θα έχουμε κάποιες θετικές εκπλήξεις.»

Λεωνίδας Γκορόγιας

«Είναι ένας τελικός και για εμάς και γι’ αυτούς, έχουμε την ψυχολογία με το μέρος μας, πάμε να κερδίσουμε για να τελειώνουμε όσο πιο γρήγορα την σωτηρία μας.»

Για την κατάσταση στα αποδυτήρια με την ανοδική πορεία του Εθνικού:
«Έχει ανέβει πολύ η ψυχολογία μας με τα συνεχόμενα καλά αποτελέσματα. Ειδικά τώρα με τον Κισσαμικό που πήραμε τον υπερπολύτιμο βαθμό. Είμαστε πάρα πολύ καλά, δεμένοι μεταξύ μας και πάμε για το καλύτερο την Κυριακή.»

Ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές στην Κρήτη μπάινοντας αλλαγή και κερδίζοντας το πέναλτι. Πως ήταν αυτό;
«Μπήκα αλλαγή, ήμουν πολύ καλά, με πίστεψε ο προπονητής μου. Το ότι πήρα εγώ το πέναλτι δεν σημαίνει κάτι αυτό, μπορούσε να είναι ο καθένας στην θέση μου. Πρόλαβα τσίμπησα την μπάλα, με ανέτρεψε, όλα καλά..»

Υπήρχε τύχη με τον Κισσαμικό;
«Πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο λίγο η τύχη. Ήταν άτυχοι αυτοί είχαν δύο δοκάρια αλλά στα προηγούμενα παιχνίδια είχαμε σταθεί εμείς άτυχοι με άλλες ομάδες. Τι να κάνουμε; Έτσι είναι η μπάλα κάποια φορά έπρεπε να μας κάτσει. »

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment