Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Κουκούλης: "Ετοιμος να προσφέρω" (Video)

Ο Σάκης  Κουκούλης αποτελεί την πρώτη μεταγραφική «ένεση» της ομάδας μας όσον αφορά  την περίοδο του Ιανουαρίου, αν εξαιρέσουμε την επιστροφή Παυλόπουλου, και με την ποιότητα αλλά και εμπειρία του μπορεί να βοηθήσει στα μετόπισθεν. Στις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο κανάλι της ομάδας μας, ο 27χρονος μέσος παρουσιάζεται στον κόσμο του συλλόγου.



 Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για την απόφαση του να έρθει  στον Εθνικό: Είναι μεγάλη τιμή που φοράω αυτή την ιστορική φανέλα. Ηρθαμε εδώ για να πραγματοποιήσουμε ένα στόχο  της ομάδας  γιατί δεν αξίζει δεν να βρίσκεται εκεί που είναι βάσει ονόματος και ομάδας .Ελπίζω να τελειώσουμε γρήγορα τη σωτηρία  γιατί η ομάδα πρέπει να είναι σε παραπάνω κατηγορίες.


Για τη θέση που αγωνίζεται : Η Θέση μου είναι σέντερ μπακ αλλά έχω παίξει και σε άλλες θέσεις .Παίζω και στον άξονα αλλά η βασική μου θέση είναι σέντερ μπακ, αλλά βασικά μπορώ να βοηθήσω όπου θέλει ο προπονητής.


Το μήνυμα στον κόσμο :Περιμένουμε τον κόσμο να είναι κάθε Κυριακή και να μας ενθαρρύνουνε  και εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να σώσουμε την ομάδα όσο  πιο γρήγορα γίνεται αλλά και να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο.

Για το αν είναι έτοιμος για το ματς με τον Ηρόδοτο: Ναι είμαι έτοιμος και αν μου ζητήσει ο προπονητής μου μπορώ να προσφέρω



About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment