Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Χέλης: "Δεν ένιωσα ποτέ μόνος μετά τον τραυματισμό μου"(Video)

Πέρασαν κιόλας δύο  μήνες από τον  σοβαρό τραυματισμό του Γιάννη Χέλη στο παιχνίδι με τον Αετό Κορυδαλλού και ήδη ο έμπειρος αμυντικός  έχει ξεκινήσει τη διαδικασία αποκατάστασης με σκοπό περίπου τον Μάιο να επιστρέψει  στα γήπεδα..
Ο 28χρονος μίλησε για πρώτη φορά μετά τον τραυματισμό του στο επίσημο κανάλι της ομάδας όχι μόνο για την αποθεραπεία του αλλά και για την ομάδα..Δείτε τη συνέντευξη πατώντας εδώ..




Αναλυτικά ο Χέλης μίλησε για:

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε μετά τον τραυματισμό του


Το πρώτο  πράγμα που σκέφτηκα ήταν να έχω  την μικρότερη ζημιά γιατί από την αρχή κατάλαβα ότι ήταν σοβαρή ζημιά αλλά στο μυαλό μου μέσα κρατούσα μία ελπίδα  ότι  δεν θα είχα πάθει χιαστούς  και μηνίσκο. 

Τα συναισθήματα του
Ζηλεύω πολύ που δεν μπορώ να κάνω προπόνηση  και το πώς αισθάνομαι δεν μπορώ να το πω με λόγια..Οσο θέλω να κλωτσήσω  τη μπάλα  δυνατά δεν το έχω ξαναζήσει αυτό το πράγμα  και ελπίζω να μην το νιώσει ποτέ ξανά κανένας ποδοσφαιριστής….Απο κει και πέρα έχω ξεκινήσει  φυσιοθεραπείες και ενδυνάμωση στο πόδι ..




Για την πορεία της ομάδας

Πάμε  καλά πιστεύω.. Δυστυχώς δεν υπάρχουν ισάξιοι αντίπαλοι για να μας κοντράρουν ,αν και κάποιοι προσπαθούν και αυτό είναι κακό αν φτάσουμε μέχρι τα μπαράζ. Οι προπονήσεις είναι καλές και η κούραση δεν θα έρθει..




Για το ότι είναι το πειραχτήρι της ομάδας

Μπάλα και ομάδα δεν είναι μόνο η προπόνηση  αλλά και τα αποδυτήρια που παίζουν σημαντικό ρόλο.  Ο καφές που θα πάς με τους συμπαίκτες σου, τα πειράγματα,τα αστεία ,όλα αυτά..

Τα ευχαριστώ του

Στις μικρές κατηγορίες όταν  συμβαίνουν  τέτοιοι τραυματισμοί είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα  ,ωστόσο είμαι τυχερός γιατί βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα  στην οποία ο Πρόεδρος ήταν κοντά μου από την πρώτη στιγμή , ο προπονητής δεν σταμάτησε να ενδιαφέρεται  και να ενημερώνεται συνεχώς ,οι συμπαίκτες μου το ίδιο. Δεν  ένιωσα ποτέ μόνος.. Θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον γιατρό κ.Καραχάλιο γιατί εκτός από πολύ καλός γιατρός είναι και σπουδαίος άνθρωπος μιας και όταν χρειάστηκε να τον πάρω τηλέφωνο για να τον ρωτήσω κάτι και να ξεπεράσω τους φόβους μου ήταν εκεί ..Επίσης ,τον φυσιοθεραπευτή μου ,τον κύριο Παπαμανώλη με τον οποίο δουλεύουμε πάρα πολλές ώρες σκληρά για να επανέλθω  πιο δυνατός  στα γήπεδα…

Οι ευχές του για το 2014


Υγεία γιατί υπάρχουν άνθρωποι που περνούν χειρότερα από μας ..Αρα πάνω από όλα υγεία  και όλα τα άλλα έρχονται.

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment