Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

"Είμαστε έτοιμοι"



Λίγες ώρες πριν την κόντρα του Εθνικού με τον Ιωνικό για τα προημιτελικά του Κυπέλλου ΕΠΣΠ,  ο προπονητής των «Κυανόλευκων» Μαργαρίτης Χατζηαλέξης και  το νέο μεταγραφικό απόκτημα του συλλόγου ,Δημήτρης Γιουβανέλης μοιράστηκαν τις σκέψεις τους για το εν λόγω ματς στην κάμερα του Εθνικός  TV.



ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ: Είναι ένα παιχνίδι για το Κύπελλο που μας  ενδιαφέρει πάρα πολύ για το θεσμό. Σίγουρα, ο Ιωνικός είναι ομάδα που έχει καλύτερη προετοιμασία από εμάς γιατί εμείς ξεκινήσαμε αργά ,αλλά εμείς θα  παίξουμε για να κερδίσουμε.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ: Αυτή θα φανεί στο γήπεδο.

ΚΟΥΡΑΣΗ: Είναι λογικό να είμαστε κουρασμένοι, γιατί ξεκινήσαμε πολύ αργά. .Τα παιδιά έχουν σερί 90 λεπτά και είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει   κούραση. Για αυτό και κάνουμε προσπάθεια για να φέρουμε ποιοτικούς παίκτες οι οποίοι θα τους ξεκουράσουν ενώ θα βοηθήσουν  σίγουρα  και με τη βοήθεια του γυμναστή θα πάνε όλα καλά.

ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ: Είμαστε κοντά σε δύο ακόμα παίκτες που είναι γνωστοί καθώς τους είχα μαζί μου και θα βοηθήσουν πάρα πολύ.



ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ: Είναι ένα ντέρμπι μεταξύ δύο ιστορικών ομάδων που θα διεκδικήσουν τη νίκη. Πιστεύω ότι  θα γίνει ένα καλό ματς.



ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ: Αισθάνομαι περήφανος που είμαι παίκτης του Εθνικού που είναι μία ιστορική ομάδα και ανυπομονώ να αγωνιστώ...Δεν ήταν δύσκολη η απόφαση μου να έρθω στην ομάδα και ήταν κάτι που ήθελα και εγώ και ο Πρόεδρος αλλά και ο προπονητής.

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: Και εγώ και οι συμπαίκτες μου θα κάνουμε τα μέγιστα για να μπορέσει η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.


About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment